Domov | Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.herrison.si določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
Lastnik in upravitelj spletne trgovine www.herrison.si je podjetje:
DESTILARNA HERRISON d.o.o.
Datum vpisa podjetja: 2.9.2008
Registracija : SRG 2008/30047
OKROŽNO SODIŠČE CELJE
Sedež podjetja: Spodnje Preloge 16A, 3210 Slovenske Konjice
Davčna številka: SI15226743
Matična številka: 3386546000
Telefon: 040 215 938
E-naslov: info@herrison.si
Pomoč in informacije/delovni čas: ob delovnikih od 7-15 ure
Ponudnik je spletna trgovina www.herrison.si.
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem (uporabnik v spletni trgovini).
Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.
Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in se odloči o načinu plačila, s plačilom po predračunu na TRR – transakcijski račun., s klikom na ikono ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo. Spletna trgovina samodejno ustvari in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki). S tem je naročilo potrjeno, izdelki pa bodo poslani v najkrajšem možnem roku.
1. Kupec izbere izdelke, ki se shranijo v nakupovalni košarici. Kupec izbere želene lastnosti izdelka (velikost, barva).
2. Ko kupec izbere želene izdelke, preveri vsebnost košarice. Kupec lahko odstrani izdelke iz košarice s klikom na gumb “x”. Kupec lahko na tem mestu doda kodo kupona za uveljavljanje popusta.
3. Kupec s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno« nadaljuje na naslednjo stran, kjer vnese svoje podatke.
4. Kupec lahko vpiše drugi naslov za dostavo in opombe k naročilu.
5. Kupec ima predogled naročila z vsemi podatki.
6. Kupec izbere način plačila.
7. Kupec mora pred oddajo naročila potrditi okence, kjer je napisano » Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani«. S tem kupec potrdi, da se strinja z oddajo naročila in da je seznanjen, da bo za naročene izdelke plačal znesek, ki je naveden v obračunu naročila.
8. S klikom na gumb »Zaključi nakup«, kupec odda svoje naročilo in na vpisani elektronski naslov prejme potrdilo.
Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem je nujno pošiljko TAKOJ reklamirati kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke pa je uporabnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave. Uporabniku priporočamo, da dostavljen paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti kurirja.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Brez garancije.
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@herrison.si. Obrazec za odstop od pogodbe >
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov skladišča podjetja: DESTILARNA HERRISON d.o.o., Spodnje Preloge 16A, 3210 Slovenske Konjice
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
DESTILARNA HERRISON d.o.o spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem DESTILARNA HERRISON d.o.o lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 215 938 ali po elektronski pošti na naslov info@herrison.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@herrison.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
DESTILARNA HERRISON d.o.o se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si DESTILARNA HERRISON d.o.o prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi DESTILARNA HERRISON d.o.o . ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
DESTILARNA HERRISON d.o.o, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Skladno z 32. členom ZisRPS izjavljamo, da nimamo izvajalca IRPS.
V spletni trgovini ponudnik omogoča plačilo po predračunu na TRR.
DESTILARNA HERRISON d.o.o
Spodnje Preloge 16A, 3210 Slovenske Konjice
Naziv banke: OTP banka d.d.
IBAN: SI56 0400 0027 8295 172
Po potrditvi naročila v spletni trgovini www.herrison.si boste na vpisan elektronski naslov prejeli potrdilo o prejemu naročila, vključno s predračunom za vaše naročilo. Vaše naročilo ne bo predano dostavni službi vse dokler plačilo ne bo vidno na našem TRR računu.
Smo zavezanec za DDV.
Plačilo po predračunu: po prejemu plačila na naš TRR bodo pošiljke oddane v 3 – 8 delovnih dneh.
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3 – 8 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, niso dobavljivi. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.
Dostavo opravi dostavna služba na navedeni naslov v Sloveniji, lahko pa tudi ponudnik odvisno od količine prodanih izdelkov. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Prevoz vselej plača naročnik izdelkov.
Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani dostavne službe ali za poškodovanje embalaže. Svoja vprašanja nam pošljite na info@herrison.si in z veseljem vam bomo odgovorili.
Cena dostave se spreminja s težo naročenih izdelkov. Ceno dostave določa naša primarna dostavna služba, ki je Pošta Slovenije.
Cenik dostave paketov Pošte Slovenije najdete tukaj.
Za vsa naročila nad 100,00 € je poštnina BREZPLAČNA!
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vse podatke, pridobljene preko spletne trgovine, ponudnik uporablja le za lastno uporabo in jih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Ponudnik podatkov, posredovanih s strani kupcev, ne bo razkrival tretjim osebam, temveč jih bo koristil le v namene lastne rabe, za infomiranje o ponudbi in novostih, itd. Podatke strank ponudnik hrani trajno in jih uporablja dokler stranka ne zahteva drugače. V primeru “vdora” v bazo oziroma v računalniški sistem ponudnik ne nosi odgovornosti na nastale posledice.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani podjetja ter v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na info@herrison.si ali po klasični pošti na naslov Spodnje Preloge 16A, 3210 Slovenske Konjice.
Vrnjen izdelek pošljete z dostavno službo na lastne stroške na prej omenjen naslov. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega z naročnikom nismo izrecno dogovorili!
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju DESTILARNA HERRISON d.o.o. Potrošniku je dostopna na njegovo pisno zahtevo na naslov podjetja.
Naziv podjetja: DESTILARNA HERRISON d.o.o
Naslov in sedež podjetja: Spodnje Preloge 16A, 3210 Slovenske Konjice
Davčna številka: SI15226743
Telefon: 040 215 938
E-naslov: info@herrison.si
Pomoč in informacije/delovni čas: ob delovnikih od 7-15 ure.
Destilarna Herrison je zagovornik odgovornega uživanja alkoholnih pijač. Z vstopom v našo spletno trgovino se strinjate, da ste polnoletni.